Tervetuloa kaihtimien verkkokauppaan!

Ostoskori:

0 tuotetta - 0,00 €
Ei tuotteita ostoskorissa.

0

Toimitusehdot

Toimitustavat ja ehdot

Kaikki sälekaihdintuotteemme ovat mittatilaustuotteita, joiden valmistukseen menee aikaa tilauksesta tavallisesti 5-14 arkipäivää.  Asiakas on itse vastuussa antamistaan tilausmitoista. Kuljetusvastuu on kuljetusyhtiön. Osio Oy:llä (eli Kauppakoti.fi) on tuotevastuu.


Maksutapoina käyvät kaikkien kotimaisten verkkopankkien pankkitunnukset, sekä Visa- ja Mastercard -luottokortit. Emme valitettavasti vastaanota postiennakkotilauksia, emmekä myy tuotteitamme laskulla.

Tilauksen yhteydessä maksun suoritettuasi saat ostoksesta kuitin, joka toimii myös mahdollisena takuutodistuksena. Osio Oy ei vastaa toimitusten viivästymisistä koituneista välillisistä kuluista.

Tuotteiden vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteillamme ei ole palautusoikeutta, koska kyseessä on mittatilaustuote (ei kuulu 14 päivän palautus-/vaihto-oikeuden piiriin). Vaihto-oikeus koskee vain viallisia tuotteita. Jos kaihtimien mitat eivät sovi asiakkaan ikkunoihin, on vastuu asiakkaalla. Maksamalla tilauksen asiakas vakuuttaa olevansa vastuussa antamistaan tilausmitoista ja -tiedoista. Ellei asiakas ole varma ottamistaan mitoista, tulee hänen ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Joko annamme lisäneuvoja tai sovimme asiakkaan kanssa maksullisesta mittauspalvelusta (vain pääkaupunkiseutu ja Pirkanmaa). Muilla alueilla voimme suositella jälleenmyyjiämme auttamaan mittauksissa, mutta tällöin asiakkuus siirtyy jälleenmyyjällemme, eivätkä Kauppakoti.fi:n hinnat ja toimitusehdot enää päde.

Huom! Värisävyt voivat vaihdella tietokoneen näyttöjen välillä, eli emme korvaa värisävyn ollessa eri kuin miltä se näytöllä näyttää. Asiakas hyväksyy verkkokauppamme tuotteen värisävyn ja mallin tilausvaiheessa. Jos värisävy on valittava tarkkaan, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun ennen tilausta.

Take Away -terassimarkiisien mukana toimitamme seinäkiinitykseen vaadittavat kiinnitysosat, mutta jos ne eivät sovellu asiakkaan tarpeisiin, ei asennusosien yhteensopimattomuus asennuspinnan kanssa oikeuta tuotteen maksuttomaan palautukseen, vaan asiakkaan tulee itsenäisesti etsiä kyseiseen asennuspintaan sopivat kiinnitysosat.

Jos tilausvaiheessa tapahtuu virhe, ota heti yhteyttä asiakaspalveluun. Virhe voidaan korjata, ellei tilausta ole ehditty alkaa valmistaa (yleensä n. vuorokauden sisällä tilauksen jättämisestä). Jos valmistus on aloitettu, veloitetaan mahdollisista muutoksista täysi hinta. Muutoksista voidaan sopia asiakaspalvelussa erikseen tai uudet kaihtimet voitte tilata Kauppakoti.fi -nettikaupasta suoraan.

Jos tuotteessa on vikaa, vaihto-oikeus edellyttää, että asiakas ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja tämän jälkeen toimittaa kaihtimet takaisin valmistajalle kuten asiakaspalvelussa sovitaan (normaalisti Matkahuolto, riippuu paketin koosta).

Pakkaus tulee avata varovaisesti: vaihto-oikeus ei päde, jos asiakas on pakkausta avatessaan katkaissut kaihtimien naruja tai naarmuttanut tuotteita. Lähetä paketin mukana alkuperäinen kuitti, tai kuittikopio sekä selvitys palautuksen syystä. Tuotteet on aina palautettava pakettina, ja kuljetusyritykseltä on pyydettävä paketin seuraamisen mahdollistava kuitti.

Mikäli paketti katoaa matkalla, eikä palautuksen lähettäjällä ole tositetta palautuksesta, emme voi hyvittää tuotteen arvoa tämän asiakkaalle. Jos paketista puuttuu osia, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Jos palautus kokonsa tai painonsa takia edellyttää erityiskuljetusta, voidaan palautuksesta johtuvia lähetyskuluja vaatia kuluttajalta.

Tilaaminen


1. Aloita ostoksesi valitsemalla tuotteet, syöttämällä niiden kappalemäärät, koot ja tarvittaessa kannakkeet, säätötangot ja kätisyydet tai muut tuotteeseen olennaisesti kuuluvat tarvikkeet.

2. Siirrä haluamasi tuotteet ostoskoriin ’Laita ostoskoriin’ -linkkiä klikkaamalla.

3. Siirtäessäsi tuotteen ostoskoriin siirryt suoraan Ostoskori-sivulle. Voit muuttaa tilaamiesi tuotteiden lukumäärää tai poistaa ostokoristasi tietyn tuotteen laittamalla tuotteen kohdalla rastin Poista -ruutuun ja klikkaamalla Päivitä. Jos haluat lisätä ostoskoriin tuotteita, voit jatkaa shoppailua klikkaamalla Jatka ostoksia -linkkiä, tai surffailemalla takaisin tuotesivuille. Mikäli muutat tuotteiden määrää ostoskorissasi, näet tilauksesi uuden loppusumman klikkaamalla Päivitä loppusumma -painiketta.

4. Kun ostoskorisi on valmis, klikkaa Kassalle -linkkiä. Ostoskorisi sisältö näkyy palvelun jokaisen sivun oikeassa yläkulmassa kohdassa Ostoskori. Näet lyhyesti mitä tuotteita sinulla on ostoskorissasi ja mikä on niiden yhteishinta. Voit halutessasi tarkastella ostoskoriasi, muuttaa tuotteiden lukumäärää tai poistaa tuotteita klikkaamalla Ostoskori -linkkiä.

5. Vastaanottajan tiedot – sivulla voit tarkistaa toimitusosoitteen ja tarvittaessa muuttaa sitä klikkaamalla Muuta osoitetta -linkkiä. Jatka eteenpäin napsauttamalla Jatka -linkkiä.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Suomen Verkkomaksut Oy:n sivuston kautta.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Osio Oy
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen
Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Hinnat

Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Tilauspäivän hinta on kuitenkin Osio Oy:tä sitova. Kaikki hinnat sisältävät ALV 24 % sekä toimituskulut seuraavasti:

Toimitus

Matkahuolto:

Yli 200 € tilaukset toimitetaan ilman lisäkustannuksia Matkahuollon välityksellä koko Suomen alueella noudettavaksi lähimpään Matkahuollon noutoterminaaliin (yli 300 cm tilaukset eri kuljetusyrityksen kautta). Alle 200 € tilauksiin lisätään lähetyskulut kuljetustavan mukaisesti. Hinnan näet tilausvaiheessa toimitustapaa valitessasi.

Nouto Helsingistä:

Tilaus on mahdollista noutaa ilman toimitusmaksua Helsingin toimistolta osoitteesta Suomensuontie 3, 00870, Helsinki (Laajasalo), jos tilausvaiheessa on merkitty 'Nouto Helsingistä'. Nouto tapahtuu ma-pe klo 9-16.00 välillä. Tavallisten juhlapyhien aikana on hyvä varmistaa aukioloajat etukäteen. Noutoa varten tarvitset vain nimen, millä tilaus on tehty.

Tilaus on mahdollista noutaa myös, vaikka tilausvaiheessa on valittu toimitusmuodoksi Matkahuolto, mutta näissä tapauksissa emme hyvitä toimituskuluja (alle 200 € tilaukset).

Kuljetusvauriot

Vastaanottaessaan pakkausta tulee asiakkaan tarkistaa pakkauksen kunto. Mikäli pakkauksessa on näkyviä vaurioita, on se kirjattava kuljettajan antamaan vastaanottorahtikirjaan. Näkyvän ruhjeen tapauksessa pakkaus on avattava ja sisällön vahingot tarkistettava ja merkittävä huomiot rahtikirjaan. Ota kuljetusvaurioiden tapauksessa yhteyttä meihin, jotta voimme sopia palautuksesta ja uuden tuotteen toimittamisesta: asiakaspalvelu@kauppakoti.fi.

Takuuehdot

- Alumiinisälekaihtimien ja verhotankojen tuotetakuu on 3 vuotta, puusälekaihtimien 1 vuosi.

- Rullaverhojen ja Take Away -terassimarkiisin tuotetakuu on 1 vuosi.

-Sähköpostissa saamasi kuitti on takuutodistus. Säilytä se koko takuuajan.

-Noudata tarkasti asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä normaalikäytössä syntyneet viat.

-Voit myös tilata meiltä asiakaspalvelun kautta asennuksen tuotteillesi. Tällöin säästyt sekä kaihtimien hakemiselta ja asennukselta. Asennuspalvelullamme on 3 vuoden asennustakuu. Asiakas on vastuussa antamistaan mitoista myös silloin, kun tilaa tuotteille asennuspalvelun.

-Ota takuuhuollossa yhteyttä Kauppakoti.fi:n asiakaspalveluun sähköpostilla osoitteella asiakaspalvelu@kauppakoti.fi, josta saat ohjeet palautusta/korjausta varten.

-Takuuhuoltoon lähetettävän tuotteen mukaan tulee aina liittää tuotteen ostokuitti tai tämän kopio, ja mahdollisimman tarkka kirjallinen selvitys viasta.

Yhteystiedot

Kauppakoti.fi
Osio Oy
Suomensuontie 3
00870 Helsinki

Puhelin: 010 841 4410
Sähköposti: asiakaspalvelu@kauppakoti.fi
Y-tunnus: 1812664-8